|
| Bericht van Habbers: Het is dan wel slecht weer buiten. Op Habbers is het altijd goed weer. Het is ook weer tijd om je wachtwoord van Habbers te vernieuwen. Niet te kort en te makkelijk maken! Linkje naar wachtwoord wijzigen: Instellingen > Wijzig je wachtwoord |
![]() ![]() |
|
|
14-12-2009, 19:08
Bericht
|
|||
|
Wil jij échte meubels op Habbo NL kopen op Habbo-tropical?! Klinkt onmogelijk, maar dat is het niet!
Tijd voor een nieuw betaalsysteem op Habbo-tropical.nl: de Gamerpoints. Deze Gamerpoints kun je op de meest uiteenlopende manieren verdienen. Dit kan bijvoorbeeld via competities die door ons zijn georganiseerd, maar ook door spellen die in Habbo zelf georganiseerd worden. Maar, wat kun je uiteindelijk doen met je gewonnen Gamerpoints? In de gamerspoints shop staat van alles wat je kunt kopen. Deze dingen zijn hoofdzakelijk, meubels in het enige echte Habbo.nl. Stel je voor, je wilde altijd al een badeend hebben maar niemand heeft er een. Kijk in de Gamerpoints shop of die er nog is. Is dat zo dan kun je voor een bepaald aantal Gamerpoints de eigenaar worden van de badeend . Let wel op dat er nog genoeg in de voorraad zijn als je iets koopt, dit zie je er vanzelf naast staan. Nog een ding, hoe hoger de creditwaarde van een meubel, des te meer Gamerpoints kost het om te kopen. Wanneer en waar kun je Gamerpoints verdienen? Gamerpoints zijn alleen te verdienen bij events of competities die georganiseerd zijn door een van de Habbo-Tropical.nl staff leden, wie dit zijn kun je vinden op de staff pagina. Als er een event in Habbo is (bijvoorbeeld een stoelendans, race, koelkastenspel enz.) staat dit duidelijk in de event agenda op de Habbo-tropical.nl homepage. Ben je bij een h-t medewerker die zegt Gamerpoints uit te delen, check dan altijd eerst ff de homepage of de nieuwspagina. Want alleen (hoofd) Management van Habbo-tropical.nl kunnen Gamerpoints uitdelen. Medewerkers mogen ze alleen uitdelen na toestemming van een van hun. Via prijsvragen en grotere competities op Habbo-tropical.nl zullen ook Gamerpoints worden uitgedeeld. Het kan bijvoorbeeld dat je als grote winnaar van een competitie een groot aantal Gamerpoints verdiend. Maar dat zal niet vaak gebeuren kan ik je hier al vertellen. Genoeg kansen dus om meubels te verdienen, hierbij namens het hele Habbo-tropical team veel succes met het verzamelen van Gamerpoints. :: Cooccat :: Beheerder :: Habbo-tropical NL |
||
14-12-2009, 19:25
Bericht
|
|||
|
(IMG:style_emoticons/habbers/smile.gif) Leuk bedacht
|
||
14-12-2009, 22:54
Bericht
|
|||
|
Misschien slim om erbij te zetten hoe de Habbo's hun gekochte meubels ontvangen.
|
||
14-01-2010, 09:55
Bericht
|
|||
|
En toen werdt er niet meer gereageerd door de eigenaar. Die nu al wel verschillende keren hier op dit forum online was. Ik heb het idee dat dit een publieksstunt is om bezoekers en leden te trekken.
|
||
23-01-2010, 22:45
Bericht
|
|||
|
En toen werdt er niet meer gereageerd door de eigenaar. Die nu al wel verschillende keren hier op dit forum online was. Ik heb het idee dat dit een publieksstunt is om bezoekers en leden te trekken. Doe ff normaal zeg, je zit hier op een kinderforum overdreven volwassen te doen, iets wordt meegedeeld en een maand later kom jij zeuren dat de eigenaar na 2 reacties - die niet eens vragen bevatten - niet heeft gereageerd. :') |
||
19-04-2010, 19:22
Bericht
|
|||
|
Nou ik heb niet alle tijd van de wereld. En triest dat je een maand ermee af komt dat jij zegt dat de eigenaar niet meer reageert.
|
||
20-04-2010, 05:39
Bericht
|
|||
|
He koel, dat idee had ik ook al tijdje geleden. Maar ik dacht dat dat teveel tegen de regels inging.
|
||
![]() ![]() |
| Habbers versie 3.3 | Actuele tijd: 09-09-2010, 07:42 |