|
| Bericht van Habbers: Het is dan wel slecht weer buiten. Op Habbers is het altijd goed weer. Het is ook weer tijd om je wachtwoord van Habbers te vernieuwen. Niet te kort en te makkelijk maken! Linkje naar wachtwoord wijzigen: Instellingen > Wijzig je wachtwoord |
![]() ![]() |
|
|
05-05-2010, 13:19
Bericht
|
|||
|
Ughhh. Zeur niet zoveel, ti's nooit goed met jou :') Dan te jong, dan te volwassen, dan liever een meisje, dan liever een jongen. (IMG:style_emoticons/habbers/haha.gif) kritiek moet je tegen kunnen en kunnen aannemen, zo te zien kan jij dat niet. |
||
05-05-2010, 13:21
Bericht
|
|||
|
Ik ben blij dat er weer een leuke fansite bij is gekomen. Over de actualiteit ben ik zeer te spreken!
+ 5 |
||
05-05-2010, 13:39
Bericht
|
|||
|
Ik vind die dossiers wel leuk. (IMG:style_emoticons/habbers/tongue.gif)
|
||
05-05-2010, 13:54
Bericht
|
|||
|
(IMG:style_emoticons/habbers/haha.gif) kritiek moet je tegen kunnen en kunnen aannemen, zo te zien kan jij dat niet. Waar zie jij kritiek? |
||
05-05-2010, 14:01
Bericht
|
|||
|
(IMG:style_emoticons/habbers/haha.gif) kritiek moet je tegen kunnen en kunnen aannemen, zo te zien kan jij dat niet. Geef dan op z'n minst opbouwende kritiek dan alleen dat geklaag van je. Als je 't allemaal zo goed weet doe je 't zelf? |
||
05-05-2010, 18:10
Bericht
|
|||
|
En we hebben een forum!
|
||
05-05-2010, 22:11
Bericht
|
|||
|
ik geef ook opbouwende kritiek LOL ik zeg gewoon wat er mis is.
Mis de oude habbotimes (IMG:style_emoticons/habbers/sad.gif) Dit bericht is bewerkt door Spekkoek: 05-05-2010, 22:12 |
||
05-05-2010, 22:35
Bericht
|
|||
|
ik geef ook opbouwende kritiek LOL ik zeg gewoon wat er mis is. Mis de oude habbotimes (IMG:style_emoticons/habbers/sad.gif) Het is maar wat je opbouwend noemt.. |
||
06-05-2010, 08:58
Bericht
|
|||
|
Nog één keer voor de duidelijkheid, wij hebben Habbotimes OVERGENOMEN en niet OVERGEKOCHT. Het heeft ons geen enkele cent gekost, behalve natuurlijk de hosting. We waren al managers en ik had de halve site gescript, vandaar dat we het gewoon over konden nemen. Ja, ho, rustig, dat had ik wel door. Het stond niet voor niks tussen aanhalingstekens (IMG:style_emoticons/habbers/tongue.gif) . (IMG:style_emoticons/habbers/haha.gif) kritiek moet je tegen kunnen en kunnen aannemen, zo te zien kan jij dat niet. Je kunt ook overdrijven in je kritiek. Bij jou is het eigenlijk nóóit goed, terwijl je zelf nou niet echt iets laat zien waarbij geen kritiek nodig is... ik geef ook opbouwende kritiek LOL ik zeg gewoon wat er mis is. Mis de oude habbotimes (IMG:style_emoticons/habbers/sad.gif) Dat is geen opbouwende kritiek. Met opbouwende kritiek wordt bedoeld dat je kritiek geeft, en daarbij tips en aanmerkingen om de ander te helpen de punten waar je kritiek op had te verbeteren. Nu zeg je gewoon wat er mis is, inderdaad, en dat is kritiek geven, maar nog lang geen opbouwende kritiek geven. |
||
08-05-2010, 20:08
Bericht
|
|||
|
Succes jongens, het leeft echt.
|
||
13-05-2010, 21:32
Bericht
|