Habbers Forum
Bericht van Habbers: Het is dan wel slecht weer buiten. Op Habbers is het altijd goed weer.
Het is ook weer tijd om je wachtwoord van Habbers te vernieuwen. Niet te kort en te makkelijk maken!
Linkje naar wachtwoord wijzigen: Instellingen > Wijzig je wachtwoord

2 Pagina's V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
left > Leeg seperator right
Gondella
Plaatsen 02-03-2010, 00:30
Bericht #21

Baby Habber
Groep icoon

Groep: Fansite Beheerders
Muntjes: 34
Sinds: 17-08-2009, 19:47
Geslacht: Onbekend Habbo Naam: Gondella
Van: Zuid-Holland

QUOTE(toadjesse @ 02-03-2010, 00:18) *
Van een vraag over het gebruiken maken van een forumdeel naar het discussiëren over iemand die iets overneemt.
moet er echt overal kritiek op zijn?

Blijkbaar wel en ik vind het lief dat Bergkat het voor mij opneemt. Immers weet zij als de beste (dat kan je in haar bericht lezen) hoe de site toen werd beheerd.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Over-sight
Plaatsen 02-03-2010, 01:05
Bericht #22

Geboren Habber
Groep icoon

Groep: Lid
Muntjes: 26
Sinds: 17-08-2009, 21:12

Ik vind het eerlijk gezegd diep triest om te lezen hoe nu alweer onze website op zo'n manier wordt bekritiseerd op dit forum. Als jullie eens wisten wat wij op CH dit afgelopen jaar allemaal hebben doorgemaakt, met ex-medewerkers die de website en de helpdesk op habbo zelf probeerden te saboteren op allerlei mogelijke manieren, dan zou je wel anders praten. Ik heb het diepste respect voor Gondella en voor elk ander teamlid die CH maken tot wat het nu is. En laat dit onzinnige gedoe nu dan aub gewoon ophouden en praat liever over dingen waar we wel een boodschap aan hebben. CH heeft nu eenmaal nieuw management, al een jaar lang. De site loopt beter dan ooit tevoren en is nog steeds officieel. Dit zal ook niet snel veranderen als het aan ons ligt. Als je nu, na bijna een jaar, nog over dit soort zaken gaat zeuren/klagen dan ben je wel een klein beetje laat...

Veranderingen brengen altijd positieve en negatieve dingen met zich mee, of je het nou leuk vindt of niet...
+Quote Post
Remco.
Plaatsen 02-03-2010, 22:03
Bericht #23

Habbers Master
Groep icoon

Groep: Trouwe leden
Muntjes: 259
Sinds: 31-07-2006, 19:06
Geslacht: Mannelijk Van: Limburg

QUOTE(Over-sight @ 02-03-2010, 01:05) *
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest om te lezen hoe nu alweer onze website op zo'n manier wordt bekritiseerd op dit forum. Als jullie eens wisten wat wij op CH dit afgelopen jaar allemaal hebben doorgemaakt, met ex-medewerkers die de website en de helpdesk op habbo zelf probeerden te saboteren op allerlei mogelijke manieren, dan zou je wel anders praten. Ik heb het diepste respect voor Gondella en voor elk ander teamlid die CH maken tot wat het nu is. En laat dit onzinnige gedoe nu dan aub gewoon ophouden en praat liever over dingen waar we wel een boodschap aan hebben. CH heeft nu eenmaal nieuw management, al een jaar lang. De site loopt beter dan ooit tevoren en is nog steeds officieel. Dit zal ook niet snel veranderen als het aan ons ligt. Als je nu, na bijna een jaar, nog over dit soort zaken gaat zeuren/klagen dan ben je wel een klein beetje laat...

Veranderingen brengen altijd positieve en negatieve dingen met zich mee, of je het nou leuk vindt of niet...

Hoe willen de gewone bezoekers meekrijgen wat er intern gebeurt?
+Quote Post
Bergkat
Plaatsen 03-03-2010, 12:28
Bericht #24

Baby Habber
Groep icoon

Muntjes: 29
Sinds: 24-05-2009, 16:49

QUOTE(Remco. @ 02-03-2010, 22:03) *
Hoe willen de gewone bezoekers meekrijgen wat er intern gebeurt?

Daarom is het juist 'diep triest'! Ze weten niet hoe het intern gaat (dat hoeven ze ook niet te weten) en toch hebben ze er commetaar op. Hoe kan dat dan?
+Quote Post
Gondella
Plaatsen 03-03-2010, 15:11
Bericht #25

Baby Habber
Groep icoon

Het is precies zoals Bergkat zegt. Niemand weet hoe het er, op welke site dan ook, aan toe gaat. Dit heet vooroordelen. Dat is nu juist zo jammer.

Commentaar hebben over iets waar zij geen verstand van hebben.
+Quote Post
Remco.
Plaatsen 03-03-2010, 15:45
Bericht #26

Habbers Master
Groep icoon

Muntjes: 259
Sinds: 31-07-2006, 19:06
Geslacht: Mannelijk Van: Limburg

QUOTE(Bergkat @ 03-03-2010, 12:28) *
Daarom is het juist 'diep triest'! Ze weten niet hoe het intern gaat (dat hoeven ze ook niet te weten) en toch hebben ze er commetaar op. Hoe kan dat dan?

Het gaat mij erom dat er nu gejammerd wordt dat er interne problemen zijn/waren en er vanuit gegaan wordt dat de bezoekers dit allemaal weten. Dan heb ik het voornamelijk over dit stukje tekst:

Ik vind het eerlijk gezegd diep triest om te lezen hoe nu alweer onze website op zo'n manier wordt bekritiseerd op dit forum. Als jullie eens wisten wat wij op CH dit afgelopen jaar allemaal hebben doorgemaakt, met ex-medewerkers die de website en de helpdesk op habbo zelf probeerden te saboteren op allerlei mogelijke manieren, dan zou je wel anders praten.
+Quote Post
Bergkat
Plaatsen 03-03-2010, 22:21
Bericht #27

Baby Habber
Groep icoon

Muntjes: 29
Sinds: 24-05-2009, 16:49

Wij bedoelen er mee dat mensen niet te snel hun mond open moeten trekken en een woordje klaar hebben over iets wat ze niet kunnen weten. We zitten niet te 'jammeren' dat er problemen zijn (geweest), want ook hier komen we wel doorheen.

Zoals Over-Sight zei: 'Ik vind het eerlijk gezegd diep triest om te lezen hoe nu alweer onze website op zo'n manier wordt bekritiseerd.'
Daarmee zegt hij ook dat mensen (negatief) reageren zonder te weten waar over ze praten. Want als ze het wel zouden weten, zouden ze zo niet reageren.

Mensen, denk na voor je commetaar en kritiek geeft!
Als je eerst nadenkt kun je voor jezelf nagaan of het geen vooroordelen/roddels zijn en je commetaar/kritiek onderbouwen met argumenten en feiten. Hoe kunnen wij het anders serieus nemen als je er zelf niet serieus over nadenkt.
+Quote Post
Cool2009
Plaatsen 03-03-2010, 23:03
Bericht #28

Habbers Koning(in)
Groep icoon

Muntjes: 180
Sinds: 01-01-2007, 20:41
Geslacht: Onbekend Habbo Naam: cool2009
Van: Groningen

QUOTE(Bergkat @ 03-03-2010, 23:21) *
Wij bedoelen er mee dat mensen niet te snel hun mond open moeten trekken en een woordje klaar hebben over iets wat ze niet kunnen weten. We zitten niet te 'jammeren' dat er problemen zijn (geweest), want ook hier komen we wel doorheen.

Zoals Over-Sight zei: 'Ik vind het eerlijk gezegd diep triest om te lezen hoe nu alweer onze website op zo'n manier wordt bekritiseerd.'
Daarmee zegt hij ook dat mensen (negatief) reageren zonder te weten waar over ze praten. Want als ze het wel zouden weten, zouden ze zo niet reageren.

Mensen, denk na voor je commetaar en kritiek geeft!
Als je eerst nadenkt kun je voor jezelf nagaan of het geen vooroordelen/roddels zijn en je commetaar/kritiek onderbouwen met argumenten en feiten. Hoe kunnen wij het anders serieus nemen als je er zelf niet serieus over nadenkt.

Prachtig gesproken

Gondella kent mijn mening wel. Als Tom er geen zin meer in heeft en daar had haar ook een reden voor word de site verkocht aan een nieuwe eigenaar. Vervolgens gebeuren er allemaal rare dingen in het management waar ik verder geen uitspraken over zal doen zonder toestemming van desbetreffende personen. Als de site vervolgens word gekocht en behoudt zijn officeele status vind ik niet dat mensen daar kritiek op moeten hebben. De nieuwe eigenaren proberen het beste er ook van te maken. Als onervaren persoon moet je geen site kopen daar ben ik het mee eens. Maar als mensen goede connecties hebben die hun daarmee kunnen helpen dan zeg ik gewoon doen. Kritiek zal er altijd wezen. Cleanhabbo ziet er gewoon clean, netjes en overzichtelijk uit. Je vind er ook nog informatie om je computer een beetje schoon te houden. Deze informatie zal overigens niet door iedereen als nuttig beschouwd worden omdat deze er zelf wel verstand van hebben zoals ik. Maar toch als ik het nieuws van cleanhabbo regelmatig doorlees kom ik nieuwe dingen tegen.

Als je kritiek hebt moet je het onderbouwen en dat doen we hier niet.
Ik hoop dat ik na dit lange verhaal een beetje duidelijkheid heb gegeven. Kritiek is niet te verwijderen.

Kevin
+Quote Post
Gondella
Plaatsen 06-03-2010, 02:34
Bericht #29

Baby Habber
Groep icoon

Nee Cool2009 ik weet jou mening niet.

Wel ga ik dit topic sluiten.

Dit bericht is bewerkt door Gondella: 06-03-2010, 02:35
+Quote Post

2 Pagina's V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
2 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (2 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Habbers versie 3.3 Actuele tijd: 06-09-2010, 01:02