|
| Bericht van Habbers: Het is dan wel slecht weer buiten. Op Habbers is het altijd goed weer. Het is ook weer tijd om je wachtwoord van Habbers te vernieuwen. Niet te kort en te makkelijk maken! Linkje naar wachtwoord wijzigen: Instellingen > Wijzig je wachtwoord |
![]() ![]() |
|
|
19-02-2010, 14:58
Bericht
|
|||
|
Nou ik hou niet van habbo radio websites. Ik luister liever echte radio zenders zoals: stubru. Op een habbo radio zijn het vaak prijsjes ze uitdelen en zijn er misschien 4 liedjes in een uur gedraaid. Liefst ze ook eens dj's gaan aanemen die alleen muziek draaien en geen prijsjes doen. Vind ik altijd irri aan een habbo radio website. Maar het is luisteraars lokken (IMG:style_emoticons/habbers/tongue.gif)
|
||
19-02-2010, 15:58
Bericht
|
|||
|
Ik luisterde vroeger nog Habbohut,
maar de laatste keer dat ik heb geluisterd is nu maandje of 3/4 terug? Vind het nu geen bal meer aan en heb liever Qmusic, 3FM of SlamFM op staan. |
||
26-02-2010, 17:59
Bericht
|
|||
|
Haha, verder nog iemand tips? Dingen die beter kunnen dingen die niet meer op de site of radio moeten gebeuren ect.
Ik hoor het graag |
||
26-02-2010, 18:22
Bericht
|
|||
|
Je kan beter de berichtenbalk veranderen, doe dat je een bericht mag plaatsen maar een admin moet het wel goedkeuren, want nu word het gewoon voor verkeerde dingen gebruikt.
En neem mij aan als Live Support beheer (IMG:style_emoticons/habbers/ninja.gif) |
||
12-03-2010, 21:01
Bericht
|
|||
|
Aah, ben eindelijk geregistreed op het Forum (IMG:style_emoticons/habbers/laugh.gif)
Inplaats dat een admin het moet goed keuren. Zijn er wat Moderators aangenomen die over de berichtenbalk waken. Zij kijken of er iemand de regels overtreed in de Berichtenbalk, Zoja.. Kan er een ban komen van een bepaalde tijd. Wil je de Regels bekijken? Ga naar: GoldenHabbos.nl -> GoldenHabbos -> Regels .. Daar kan je gelijk zien als je een Overtreding Maakt, Hoelang de ban duurt. |
||
24-03-2010, 20:33
Bericht
|
|||
|
Haha Idd habbotop heeft nou ook weer niet zo`n.. De beste radio was naar mijn mening HabboFeeling (kwa kwaliteit) En de leukste HabboStream Maja.. Dat voorbeeld wat ik nam van die 2 djs die stoorden op GH.. Ik vind dat dat niet kan op een officiele fansite. Tymons stem brengt me normaal al hoofdpijn maar toen nog meer... (IMG:style_emoticons/habbers/haha.gif) HabboTop vind ik ook niet geweldig, maar goldenhabbos ook niet. Het beste vind ik op dit moment denk habbochart het beste |
||
24-03-2010, 21:18
Bericht
|
|||
|
Habbochart is al een tijdje niet te bezoeken...
|
||
26-03-2010, 18:55
Bericht
|
|||
|
Lol HabboChart is sinds ik daar weg ben plat.
V5 was idd goed goede DJs altijd 50+ luisteraars. Maarja toen moest david zonodig stoppen en opeens 2 maanden daarna werd ik gebeld of ik weer verder wilde helaas dit maal zonder groot succes. Kwalitatief vind ik op dit moment habbochannel zeker het beste (en nee niet omdat de lay van mij is of dat ik er draai) |
||
31-03-2010, 18:05
Bericht
|
|||
|
Het gaat goed met Goldenhabbos! Deze week elke dag rond de 90/100 luisteraars, We gaan flink omhoog.
Vinden jullie dat Goldenhabbos verbeterd? Hebben jullie nog tips? Want ik wil er iets mee doen, jullie mening telt om mij te helpen aan een betere Goldenhabbos. |
||
31-03-2010, 18:14
Bericht
|
|||
|
Het gaat goed met Goldenhabbos! Deze week elke dag rond de 90/100 luisteraars, We gaan flink omhoog. Vinden jullie dat Goldenhabbos verbeterd? Hebben jullie nog tips? Want ik wil er iets mee doen, jullie mening telt om mij te helpen aan een betere Goldenhabbos. Doen jullie goed. (IMG:style_emoticons/habbers/tongue.gif) Zelf luister ik trouwens nooit naar habboradio's. |
||
19-08-2010, 00:02
Bericht
|
|||
|
Lang niet meer gereageerd in dit topic zeg. :o
Grappig om te zien dat mensen die hier een paar maanden geleden nog heel negatief reageerden nu luisteraars of zelfs DJ's zijn, zoals Showlol. :p xd Maargoed, we doen ons best om de algemene kwaliteit van de radio en de website te verbeteren. Dit bericht is bewerkt door .::Ray::.: 19-08-2010, 00:03 |
||
23-08-2010, 21:14
Bericht
|
|||
|
Stel nou eens de DJs hun SAM in :?
|
||
![]() ![]() |
| Habbers versie 3.3 | Actuele tijd: 09-09-2010, 07:38 |