|
| Bericht van Habbers: Het is dan wel slecht weer buiten. Op Habbers is het altijd goed weer. Het is ook weer tijd om je wachtwoord van Habbers te vernieuwen. Niet te kort en te makkelijk maken! Linkje naar wachtwoord wijzigen: Instellingen > Wijzig je wachtwoord |
![]() ![]() |
|
|
23-02-2010, 18:18
Bericht
|
|||
|
Hallo Habbers mensen, Ik heb op habsterdam.nl het volgende bericht geschreven. Ik plaats een kopie hier zodat ook jullie mee kunnen doen! Als H'dam wat voor je betekent en als je dat wilt tenminste..
Iedereen heeft de afgelopen week erg veel clan ideeën geplaatst in het forum. Ik samen met enkele hoofdstaff heb gekeken naar all ideeën en wij kwamen tot de conclusie dat de clans echt enorm uiteen liepen qua naam en qua andere gegevens. Nu hebben wij een nieuw plan bedacht. Wij hebben 4 clans verzonnen die ieder een totaal eigen sfeer bij zich draagt. Deze clans zijn afgeleid van alle clans die jullie hebben geplaatst in het forum. Wij hebben deze clans ook zelf een naam mee gegeven en een stijl. Nu was ook de bedoeling dat ik daar zelf clan kamers voor ging maken maar toen bedachten we ons dat dit TE veel meubels en dus credits gaat kosten. Daarnaast kan een clan eigenaar in een clan kamer gemaakt door mij, geen rechten uitdelen aan personeel van de clan voor bijvoorbeeld de poortjes die de badges controleren en dus andere clans buiten houden. Nu was ons nieuwe idee als volgt: We gaan een soort verkiezing houden waarbij je jezelf kunt opgeven als eigenaar voor een van de 4 door ons verzonnen clans. Je moet hierbij rekening houden dat je ZELF een grote kamer kunt bouwen in de stijl die wij aan de clan hebben gehangen. De groepen die bij de clans gaan horen (op Habbo), die worden wel door mij zelf gekocht en gemaakt. Hier krijg je als eigenaar admin rechten zodat je zelf de hele groep kunt aanpassen naar je eigen smaak voor de clan. Ook wordt door mij zelf "het Fort" gebouwd waar alle 4 de clans aan gelinkt worden via mijn eigen teles. Dit fort wordt natuurlijk gelinkt aan Habsterdam. (IMG:http://www.habsterdam.nl/upload/bestanden/edito_catcheurs_melee.gif) De 4 nieuwe clans: De Underground Crimes Deze clan is voor de echte crimes. Stijl: Urban, Grunge Ideeën: Een straat met een basketbal pleintje omringt door hekken. De Made Liefjes Deze clan is voor de echte vorlijke en kleurrijke habbo's. Stijl: Shalimar, Alhambra Ideeën: Een sjieke en erg kleurrijke zaal met veel zitplekken. De Office Officials Deze clan is voor de echte zakelijke rijke habbo's. Stijl: Executive Ideeën: Een groot kantoor met vergaderplekken. De H'dam Diva's Deze clan is voor de echte modieuze en rijke habbo's. Stijl: Bling, Romantique Ideeën: Een modieuze zaal met veel relax plaatsen. Wil jij eigenaar zijn van een van de clans en heb jij de meubels om één grote kamer te bouwen in de stijl die wij hebben aangegeven? (natuurlijk kun je nog meer meubels gebruiken). Bouw dan snel je clan kamer en stuur je (tijdelijke) kamernaam op via dit email adres! ps. vergeet niet een korte motivatie mee te sturen. Je kunt je zelf opgeven tot zondag 7 maart. |
||
![]() ![]() |
| Habbers versie 3.3 | Actuele tijd: 09-09-2010, 07:15 |